Tema: Re: patarkit kaip isrink ausines
Autorius: egis
Data: 2016-05-30 15:11:02
Pasiulyk Beats Audio, nesvarbu ar originalios, ar kinietiskas klonas-
grojimas ten bumsintis vienodai- cia jei reik bendraamziu tarpe daryt yspudy
ir kelt susizavejima. Arba jei labiau geimeris- kokius nors Razor Kraken- ir
ausines ir headsetas, ir spalvu buna tokiu chemiskai pavojingu- atrodo
kietai. O jei ausines tiesiog paklausyt muzikai ir nepretenzingai
atrodancios bei lengvos ir patogios- jau kazkas zemiau siule- Koss PortaPro,
sitas as savo paaugliukei dukrai padovanojau, sake tinka, patinka ir labai
patogiai susipakuoja kelioniniam variante. Cia, kaip minejai, jei in-ear
nenori...

--

egis
E39 530dA '00