Tema: Re: Vis dar keiciu Yamaha rx-v677 i pigesne
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-05-25 10:56:59
2015-05-13 11:40, Tomas rašė:
> Nepyk, bet kvailas poziuris yra taikytis su tuo kad resyveris jau
> vistiek "negros", bet vistiek ji pirkti, nei kad ieskoti sistemos (kad
> ir stereo stiprintuvo prie jau turimu koloneliu) kuri tikrai gali groti
> ir dziuginti... Vel lipi ant to pacio greblio...

> Teks susitaikyti, kad rinkoje nera grojanciu resyveriu

Pagaliau palyginau Yamaha rx v677 ir a740 skambejima su tannoy v4i
kolonelemis. Skirtumas vos jauciamas ir moketui papildomus 100 euru butu
klvaila. Pardavejas sake, kad geriau skambancio resyverio negirdejo.
Pareiskiau nusivylima ir paprasiau paklausyti koki nors maratza. Bet
praignoravo mano prasyma ir dave paklausyti toki:
http://www.belcanto.lt/index.php?route=product/product&path=65_109&product_id=1293
Ir tikrai suskambejo taip kaip noreciau. Rekomendavo pirkti galingesni:
http://www.belcanto.lt/index.php?route=product/product&path=65&product_id=996
sis dar turi skaitmenini "naktini" klausymosi rezima
Stebina tai, kad pradinis, o ne galinis stiprintuvas lempinis, nes
turetu buti atvirksciai arba, nezinau, visas puslaidinkinis.

Taigi, turiu suda uz solidzia kaina. Turiu galimybe savo resyveri
iskisti. Jeigu tureciau galimybe iskisti tannoy v4i koloneles tai
pirkciau nedvejodamas
http://www.hificentras.lt/namu-kino-aparatura/namu-kino-komplektai/yamaha-rx-v377-namu-kino-stiprintuvas-su-jamo-s426-hcs3-koloneliu-komplektu
plius sub'a

Dabar dabar svarstau ar likti pri to ka turiu ar pirkti stiprintuva ir
taip "investuoti" i komplekta su stiprintuvui per prastomis kolonelemuis.

Resyverio norejau del TV, grotuvo, USB, DLNA. Stiprintuvas yra
analoginis, bet turi optine jungti tai USB/DLNA klausyciau per TV arba
grotuva.

Ir yra dar variantas. Kadangi yra resyveryje (ir stiprintuve) preout tai
gal isigyti vertetu monitorius. Vilniaus gatveje, nugriuvusiame
restorane, girdejau puikiai skambancius monitorius. O, jeigu monitoriu
skambesys tikrai geresnis, negu resyverio tai variantas jungi monitorius
tiesiai i TV butu optimaliausias sprendimas.