Tema: Re: Denon x1100
Autorius: Icetom
Data: 2015-05-13 00:15:34
> Dingo ekranas, t.y. televizoriuj rodo, bet pačiam resyvery nieko neberodo.

O ką naudojimo vadove rašo? Koks "Pure direct" režimas neįjungtas? Ekrano
"Dimmer" nenumaigytas į OFF?
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/EU/EN/GFNFSYmgowlsgy.php

>  Prie to paties power knopkė visad lieka žalia, t.y. su distanciniu
> išjungiu - vistiek žaliai šviečia.

Tai gal lieka įjungtas? Žalias žiedas reiškia, kad įjungtas yra :)
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/EU/EN/IEDGSYlqrpuqfe.php

> Na ir dar - ar normalu kad įjungimo/inputo perjungimo metu vaizdas
> patrūkčioja, sumirga, perbėga tokios kaip juostelės.

Na mano taip nedaro. Panašiai būna, tik kai kraunasi kompas, kol pasigauna
signalą, bet  vėliau nieko tokio nevyksta.

> Išjungus/įjungus susitvarkė. Nu ir dar ne visad iš pirmo kart garsas būna,
> kai inputą pakeiti - reik
perjungt ant kokio kito ir pagražint, tada atsiranda.

HDMI laidas kokybiškas?

O kaip tu jį laikai - atviroje vietoje ar į kokią spintelę įkišęs? Gal
užkaitinai, perkaitinai jį?