Tema: Re: [x] mediaplayerei
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2015-04-28 20:31:14
aga tai wd gerai, aishkum ;)

"monaxas"  wrote in message news:mho7fd$uvi$1@trimpas.omnitel.net...

Žiūriu neatstosi, tai į temą parašysiu:
pas mane nuo seno tinkle yra NAS. Buvo WD MyBookWorld, dabar - QNAP,
praeitoj dekadoj pirkau WDTV Live (HD mediaplejeris su LAN),
sekantis media plejeris atėjo kartu su SAT imtuvu - nepatogumas interfeiso
nesvietiškas, tai tik pavadinimas iš jo kaip mediaplejerio,
pirkausi Bluray samsung su smart, nu ir bbs ten o ne mediaplejeris, ten kur
WD be parkių prasukinėja filmus tuda siuda abratna, šitas tik pilkas
prasukimo knopkes rodo,
Spjoviau ir WD tarnauja po šiai dienai.

BD iso nevartoju, nes neturiu 50" panasoniko plazmos.