Tema: Re: rekomenduokite ausines
Autorius: neratoblogo
Data: 2015-04-27 14:41:52
IMHO, vienas geriausių pasirinkimų Lietuvoje - German Maestro GMP 400.
Jos patogios, ausys nekaista. Geriau skambančių ausinių nesu bandęs. O
esu bandęs gana daug. Kaina - 182€.

Kitas variantas muzikos klausymui, kurį ramia sąžine rekomenduočiau,
nors daug kas žiūrės skeptiškai - Panasonic RP-HTF600-S. Skamba kiek
prasčiau, nei  GMP 400, ne tokios patogios ir turi ilgaamžiškumo
problemų. Tačiau kaina amazone 38€. Jos skamba geriau nei panašios
kainos konkurentai, t.y. Sennheiser HD 202, JVC HA-RX700,
Superlux HD668B ir pan.

Mano patarimas - imk brangias, bet labai geras ausines.
Jei vis tik gaila pinigų - tuomet nesirink middle range už ~100€, o
geriau pasirink kokybiškiausią imanomą pigų variantą.

Ir nesirink "stiliaus ausinių" gamintojų (skirtų madingai atrodyti
gatvėje): Beats by Dr. Dre, Skull Candy ir pan.

Disclaimeris. Nepamiršk, kad ausines būtinai reikia išbandyti pačiam.
Nes visų mūsų ausys skirtingos.