Tema: Re: 4 omai / 8 omai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-08 16:09:14
2015-04-08 15:38, Sail rašė:
> O tai ar sunku butu pasiskaityt? Iskraipymai auga didejant galingumui ne
> tiesiskai, o daug labiau (nepasakysiu kokia funkcija zinoma)
>
> Kiek pamenu aprasymuose budavo - ties nominaliu galingumu iskraipymai pvz
> 0.04%, prie max 0.4% ar kazkas panasaus. Kiekvienam konkreciam stiprintuvui
> skirtingai, bet priklausomybes mazdaug tokios.

Tai tiek zinau kas apie mano Yamaha rasoma kiek ir ko yra su 8 omais.
Darau prielaida, kad galiu jungti ir 6 omus. Butent tokios koloneles yra
pas sunu ir jis nori mano Yamahos. Bet paklausus apie 4 vs 8 butu
daugiau improvizacijos erdves, negu 6 vs 8. Nes paskutiniu atveju
sulaukciau - juk ir nesuk sau galvos, nes nera ko blusinetis. O dabar
gal kas prasitars del ko sunui padege aukstadazniai, o kartu ir nemazai
kainaves Sony.