Tema: Re: Bluetooth ausinės
Autorius: darelas
Data: 2015-03-23 19:18:14
"Baterijas" <tspokasTRINTI@gmail.com> wrote:
> Hi.
> Noriu padorių Bluetooth ausinių (over ear). Patarimo dėl modelio
> neklausiu, nes rinktis galiu tik iš Skytech asortimento :)
> Bet domina klausimas dėl pajungimo. Su kompu ir telefonu kaip ir viskas
> aišku, o kaip pajungti TV? Aš įsivaizduoju, jog turėtų padėti toks daiktas:
> http://www.amazon.com/Britelink-Bluetooth-Transmitter-Transmitter-Streaming/dp/B005HMT7QY
> Kitas dalykas, kaip reiks valdyti iš kurio device'o ausinės turi priimti
> garsą? Kaip dažniausiai pasikeičia šaltinis? Nes jei reiks su tom ausinėm
> [...]

As naudoju http://www.meelec.com/product_p/hp-af32-gk-mee.htm
Viskas kaip ir gerai, bet tas keitimas tarp devaisu tai nervuoja. Jei
klausai tarkim per iphona, tai noredamas klausyti per ipada turi susirasti
iphona, isjungti ten bluetooth, kad ausines uzsinoretu konektintis prie
kito devaiso. O jei dar telikas (LG pats turi bt streaminima, papildomu
nereikia), kompas ir pan, tai isivaizduok koks vargas surasti reikiama
saltini ir ji nucancelinti. Pasikankines palikau ausines suristas tik su
vienu telefonu, o prie visu kitu jungiuosi laidu, juolab ausines turi tokia
galimybe.

--
VNO