Tema: Re: renkuosi biudzetini receiveri iki ~450 eur
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-03-19 10:58:54
2015-03-19 10:29, pauliuszil@hotmail.com rašė:
> turiu siam momentui 2 koloneles, bet namuose pravesti laidai 5iom. Kol
> kas siam momentui uzteks ir 2ju. Radija stiprintuve butu gerai. O
> stiprintuvai pigesni uz receiver'ius zenkliai?

Pas mane Yamaha-677 ir koloneles 200w. Kadangi tau resyveris tik radija
tai esi toks pat pat zalias kaip ir as cia ieskodamas patarimo. Siai
dienai as nezinau ka galeciau geriau nusipirkti, jeigu ir vel, nes
truksta ziniu.

Taigi, sutinku su CodeC'u, kad koloneles turi buti aktyvios. Jos
vadinamos monitoriais. Tik nezinau ka reiskai artimo garso. Gali buti
netinkamos. Dar visi monitoriai yra lentyninio dydzio. Kad aukstadaznis
butu ausu lygyje reikia stovu. Tuomet gauname kaina kaip grindiniu
koloneliu. Grindines koloneles visada yra geriau zemame diapazone.
O dabar prieiname prie resyverio. Kam jis reikalingas, jeigu turi
koloneles ir stiprintuva jame. Radija yra maziausiai kas resyveri padaro
resyveriu. Pritariant, kad aktyvios koloneles geriausias pasirinkimas
tuo atveju, jeigu egzistuotu ir tokioms kolonelems skirtas resyveris.
Man tokio joks pardavejas nepasiule.

Mano Yamahoje 677, pasirinkus mazas koloneles  ima veikti nustatymas,
kad i koloneles nupjaunamas zemo daznio garsas. Buvau pasirinkes 80Hz,
dabar pazeminau iki 60Hz. Taigi pats resyveris atfiltruoja lyg pats butu
istatytas i aktyvia kolonele,

Radija as nesinaudoju.

Mano SONY BD grotuvas priima  tik audio Cd. Visus mp3, flac'us... atmeta
kaip piratinius... Todel visa muzika laikau interneto routeryje, kuriame
paleistas miniDLNA serveris. Resyverio pultu nesinaudoju. Valdau kompe
atsidares resyveryje isiuta narsykle. Pultas man kaip XIX amziaus atgyvena.

Bet mano SONY BD gerai prima DVD ir HD video. Resyveris siuo atveju
reikalingas atkurti 5.1 garsa. Taip pat ir muzikinius kompaktus.
Grotuvas, neatsimenu, video is kompo lyg ir neima. Todel video is DLNA
serverio (jeigu ne kompakte) nuskaitau su TV.

Taigi. Yamaha turi 4 didelius mygtukus:
grotuvas
TV
Net'as
Radijas

Visais jais ir naudojuos. USB mygtukas yra ant pulto. Galima  juo
pakeisti pavyzdziui TV mygtuku ant resyverio.

Ir dar. Jeigu stiprintuvas 2x100w, o resyveris 7x100w tai resyveris per
7 koloneles atkurs 3,5 karto galingesni garsa, kas atitinka 2x350w
stiprintuva. Prie viso to galingumo reikia prideti 1-2 sub'u galinguma.

Sub'a reikia pirkti su didziausio diametro garsiakalbiu. Stiprintuvas
jame turi buti kelis kartus galingesnis, negu garsiakalbis. Namie
lyginau 2 sub'us su 30cm garsiakalbiais, bet 100w ir 380w, atitinkamai
kainuojancius 800 litu ir 3,500 litu. Skamba identiskai. Pliurpti
pradeda prie to pacio galingumo...