Tema: Re: TIDAL
Autorius: rr
Data: 2015-03-16 18:33:33
On 2015.03.16 17:53, Icetom wrote:

> Kažkoks alpha stabilumo lygio servisas :(. Instaliavau programą į kompą,
> tai neduoda prisijungti - meta serverio klaidą kažkokią. FLAC
> streaminimas tik per Chrome. Pasirenki groti Beyonce paskutinį albumą
> metą serverio klaidą. Pasileidi per Firefox - viskas sklandžiai, bet
> nėra FLAC :(.  Vienu žodžiu, toli dar iki Spotify stabilumo.

Ten bėda, kad albumą kaip ir rodo, o realiai jo nėr, užtai klaidas
spjaudo. Man ant squeezebox touch normaliai groja. Ant kompo problemų
irgi kažkaip nebuvo, bet aš per programą, ne per naršyklę klausau.
Nervina, kaip sakiau, tie takeliai, kuriuos kaip ir rodo, bet realiai
nėr ir servas klaidą pjauna.