Tema: Re: Kaip del trolinimo: Benefits of remastering music
Autorius: md
Data: 2015-02-20 12:46:38
iraso kokybe traukti i sarasa netikslinga, nes tada reiktu itraukti ir
punkta "svarios bei sveikos ausys".

kad irasas prastas gali suvokti net klausydamas per VEF'a, todel tokiu
irasu labai greitai atsisakysi. O jeigu neatskiri prasto iraso tai nera
prasmes sieme grupse is viso dalyvauti ;)

is mano praktiskos tai pasakymas "sita sistema yra antiek gera, kad
jinai gerai groja tik audiofilinius irasus" yra totalus briedas.