Tema: Re: Sekmadieniui - bišky mėsos troliams ;-)
Autorius: CodeC
Data: 2015-02-10 17:26:02
ir px kad samplu stream'a is RAM'o i pci/usb audio devaisa kisa DMA ir
jeigu jau ant tiek sistemoj kazkas ubyta, kad is hdd/ssd ir RAM nespeja
buferizuot, ar tuo labiau DMA prie RAM shynos negauna priejimo, nes CPU
kazka nerealiai daug tenais daro, tiek ilgai, kad istusteja devaiso
FIFO, tai viso labo isgirstume trukciojima, tyla ir pan, o ne pabegusia
scena.