Tema: Re: ausines
Autorius: Icetom
Data: 2015-02-09 10:38:12
> faktas tas, kad kai rinkausi ausines tai paklausyti jų įmanoma nebuvo
> NIEKUR.

Jų ir negalėjai  anksčiau kažkur paklausyti, nes jos tik rudenį per IFA buvo
pristatytos. Bet buitinės elektronikos didžiosiose parduotuvėse pagrindinių
tinklų kažin ar jos pasirodys - ne ta kainų kategorija.

> gal per tuos 10 metų gal kas ir pasikeitė, bet dabar man pilnai mano
> akg271 užtenka.

Tai viskas tvarkoje, aš gi tau nesiūlau pirkti, keista dabartines ar pan.

> tai negali sakyt, kad tuos 10 metų be priekaištų :)

Manau per daug nori iš tokio gaminio kaip ausinės, kurios pastoviai
"lankstomos" ir pan. Pakeisti pagalvėles po tam tikro laiko - visiškai
normalus dalykas ausinių atveju, Čia tas pats kaip tepalą automobilyje
pakeisti po x km.