Tema: Re: Koks receiver'is tinka?
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-30 20:19:15
> HDMI-CEC yra standartizuotas, tiksliau jis itrauktas i HDMI standarta, bet
> jis nera privalomas.

Kaip man paaiškino iš Panasonic (yra vienas iš HDMI narių-įkūrėjų) techninis
skyriaus. Yra bazinis CEC protokolas, kurį supranta visų gamintojų visi
gaminiai su CEC f-ja. Bet jei yra ir išplėstiniai protokolai, pvz.,
specifiniai Panasonic kito Panasonic gaminio valdymui, tai
nereikš-negarantuojama, kad tie išplėstiniai veiks su Sony ar kokio kito
gamintojo gaminiais. Aišku, gali pasisekti loterijoje ir galbūt veiks
:).Todėl man tai lygu nestandartizuota.

> Nu ir dazniausiai bet kokius gliukus ar nesuderinamumus nurasho ant to...

Pvz., Panasonic gaminiai yra visiškai atitinkantys specifikacijomis. Dėl CEC
jau išsiaiškinome...