Tema: Re: Kaip pajungti TV prie resyverio
Autorius: DasI
Data: 2015-01-09 09:07:15
On Fri, 09 Jan 2015 08:23:52 +0200, Vidas Makauskas wrote:

> optinis, koksialas, HDMI su ARC... koks skirtumas. As noriu su TV is
> DLNA serverio ziureti filmus, o garsa klausytis per resyveri 5.1.
> Rersyveris turi jungtis, bet jame yra perjungiklia: HDMI1-6, AUDIO1-2 ir
> t.t. Bet jungtis prie koksialo ir optikos nera. Bandau su ARC. Jis jau
> ir taip pajungtas.
> Resyveryje ARC turi vienintelis HDMI OUT. Jis ir yra sujungtas su TV,
> nes is jo i TV ir pakliuna vaizdas.
> TV puseje gi rasoma, kad visi HDMI turi ARC, bet tik vienintelis tarp ju
> veikia. TV bustatymuose ARC yra ON, garsas pasirinktinai
> [...]

Jeskok dar nustatymu tcipa HDMI-CEC(pas kiekviena gamintoja dar jis vis
kitaip vadinasi) ir ant teliko ir ant resyverio, paskui dar kartais
reikia telike per meniu nurodyti, jog garsa siustu i resieveri, bet kai
jau normaliai viskas pasitvarko, tai ten automatu viskas veikia. O jei
pasakytum bant gamintojus TV ir resyverio, tai but lengviau kazka
konkrechiau patarti, nes buna niuansu.
Pvz pas mane ijungus telika isjugdavo prie to pachio ir yamaha beigi
garsa ish kart periimdavo. Su pionierium shitas veikia, bet nepilnai,
resas isijungia, bet garso neperima turi rankutem ish teliko meniu
perjungti. Arba padarai kad telikas resyverio nejunginetu, ir tada jau
kai telikas ijungtas belekada ijungi resyveri, tada jau garsa perima.