Tema: Re: audio jack 3.5-2.5mm
Autorius: tranzoo
Data: 2014-11-13 15:24:31
vizualiai laidas uz 3 lt nesiskiria nuo buvusio originalaus. problema ne
tame. greit baigesi - nuluzo kontaktai per pora savaiciu.

ne as sugalvojau, kad skiriasi. mano nuomone, esamas monitoriaus laidas
3.5-3.5 (tete tete) + 3.5-2.5 (mama tete) adapteris, jau geriau nei lemonos
laidas.

vat "kuris laidas teisingai grojo" - lieka atviru klausimu. nors, kai zmogus
megsta ir moka muzika, ir, pasak muzikos mokytoju, turi labai gera klausa -
tai esu linkes tiketi juo ir noriu padeti.