Tema: Re: Kokia sistema dideliame kambaryje?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-11-03 17:14:03
kai neidealei suvestas suraundas, tai norint aishkesniu dialogu kartais
gelpsti vien centro pasigarsinimas neliecent visu kitu. ypac galioje su
piratineis vertimais ;)

On 2014-11-03 15:24, Icetom wrote:

> Ką omenyje turi?

Omenyje turiu visišką nesusipratimą, t.y. nesutvarkytus nustatymus
resyveryje, kai jis "galvos", jog centras yra ir bus ne stereo profilis
įjungtas. Kitaip variantų prapulti kažkam, kas transliuojama per
centrinį kanalą, tiesiog nėra.

> Man tai čia lygybė (garso pozicionavimas ir "girdimumas"). Žiūrint
> filmą, kur bent kiek daugiau veiksmo, nieko gero iš to stereo, kad ir su
> superinėmis kolonėlėmis.

"Girdimumas" šios temos kontekste, tai ar gerai girdi kalbas, ar blogai.
Tai šito dalyko centrinė kolonėlė, nebūdama vienodai kokybiška su
frontais, niekuo pagerint negali. O "pozicionavimas", tai šiuo atveju
tam tikras niuansas jaučiant iš kur sklinda garsas. T.y. kai filme
numatyta, jog dialogas sklis griežtai centriniu kanalu, tai gali būti
šioks toks pojūčių skirtumas, kai tą dialogą vienodu garsumu atkurs
frontai, sudarydami "centrinės kolonėlės efektą" ir kai jį atkurs
"tikras" centras. Taip sakant, niuansai, bet ką kalba abiems atvejais
girdėsi vienodai gerai. O teigti, jog be "centro" filmuose yra taip pat
gerai, kaip ir su juo, niekas nedrįs. Aš irgi ;)

> Na taip, garsas kažkiek išsiderina, bet be centriuko, dar blogiau būtų
> jei mėgstama filmus žiūrėti.

Nežinau. Aš asmeniškai tokį variantą kažkada seniai seniai bandęs, kai
hi-fi frontai buvo papildyti home-cinema entry level lygio centrine
kolonėle, tai ilgai šitas eksperimentas neužsitęsė :) Toks centras tik
sugadino bendrą sceną. IMHO, bet centras turi būti analogiškos ar labai
artimos kokybės kaip ir frontai, nes kitu atveju atsiranda nemalonių
niuansų.