Tema: Ats.: Ate TMT :(
Autorius: Sniegas
Data: 2014-10-01 13:14:26
Aš norėjau pasakyti, kad aplamai tas 3D nereikalingas, užsikalam kairę
(dešinę) akį fanera ir gyvenam 2D pasaulyje, niekam tada jokie telikai 3D
nebus reikalingi ir žaidimai 2D veš.

"amenox"  parašė naujienų news:m0ghdk$q6f$1@trimpas.omnitel.net...

Sniegas matyt norėjo pasakyt kad ir pvz. žaidimus nėr ko 3D žaisti, geriau
senus gerus 2D platformerius varyt, nes nu nafik tas 3D. :)