Tema: Re: ausines
Autorius: jz
Data: 2014-07-03 16:22:29
Siaip geriausios tau ir atrodo tos, kurios brangiausios is tavo
isbadytuju...
Labai jau mazai isbandes tu ju ir nera net ko lygint skirtingu kainu
kategoriju ausines :)

"neratoblogo"  parašė naujienų news:lp0fp8$cln$1@trimpas.omnitel.net...

Galiu mazdaug aprasyti savo asmeninius vertinimus ispudzius apie
turetas/turimas/ilgai bandytas ausines.
Vertinimas 100% subjektyvus. Geriausios ausines virsuje:

1. German Maestro GMP 400. Kaina ~680 Lt.
Puikus vidutinio daznio atkurimas. Zemi savo vietoje, nedominuoja,
taciau jie atsiranda tada kai ju reikia. Kol kas geriausios mano
girdetos ausines. Bent jau idealiai atitinka mano skoni. Ir tai tikrai
pacios patogiausios mano naudotos ausines.
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 10

2. Panasonic RP htf600. Kaina Amazone  ~180 LT
Puikus viduriai, vokalas neprapuola. Pink floyd "High Hopes" pradzioje
muse skraido itin realistiskai, net norisi galva papurtyti, kad ja
nusibaidytum, varpu aidejimas irgi labai atkuriamas.
Zemu daugiau, tiksliau, jie truputi kitokie nei GMP400 ausinese. Vis tik
panasonic'ai - uzdari. Patogumo maziau nei GMP400, bet vienas geriausiu
tarp mano bandytu uzdaro tipo ausiniu.
Taigi, jei garso kokybei, ir patogumui priekaistu nera, taciau
patvarumas, deja, siaip sau.  Per puse metu sutrukinejo ausiniu apvado
oda. Per metus nuluzo vienas garsiakalbis, dar po puses metu - kitas.
Taip, as turiu 2 vaikus, kurie trumpina ausiiniu gyvenima, taciau kitos
mano ausines yra (arba buvo:) gerokai atsparesnes vaikams.
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 9

3. Senheiser HD202. Kaina lietuvoje 140 LT
Neprasti vidutiniai dazniai, taciau truksta zemu dazniu gilumo, scenos
gylio. Ypac jei lygini su HTF600 arba GMP 400. Patogumas... jei ausys
dideles - bus blogai. Kitais atvejais - ok. Vienas ausiniu laidas
nutruko po 3 menesiu atsargaus naudojimo. Perlitavus, be gedimu tarnauja
jau 4 metus.
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 8

4. Superlux HD668B. Kaina Amazone ~170 Lt.
Interneto resursai jas labai giria, bet man tai buvo metu nusivylimas.
Truko taip igirto detalumo, vokalai skamba kaip dainuotu uz poros
uzuolaidu. Zemi geri, neuzvelti, taciau jie vis tik dominuoja ir del to
nukencia vidutinis daznis. Muse is auksciau mineto Pink Floyd "High
Hopes" kazkur isskridusi. T.y. Jei zinai, kad ji tame yrase yra, tada ja
gal ir girdesi.
Taigi, muzikos garso kokybe nenudziugino, taciau konstrukcija, patogumas
man labai patiko. Jungtis per viena puse. Laidas prisijungia 3.5mm
jack'a prie ausines. T.y. gali naudoti savo laidus ausinems. Komplekte
buvo 2 laidai. 1 metro ir 3 metru.
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 6,5

5. Panasonic RP-HTF295 Kaina Lietuvoje 81 Lt.
Zemi ne tokie tikslus kaip superluxuose, jie ne tokie gilus. Vidutinis
daznis neblogas, bet klausant muzikos, kazko truksta. Gan patogios.
Atsparios. Jas  droziau baisiomis salygomis 7 metus. Susidevejo tik
porolonu odele. Jai nusilupus, pradejo skambeti geriau :)
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 6,4

6. JVC HA-RX700. kaina Amazone ~160 Lt.
Bosagalviams. Zemu daugokai. Skamba panasiai kaip ir Superlux. Tik
aukstu maziau nei Superluxuose. Skambesys - nieko ypatingo
Surinkimo kokybe gera, per metus vaikai nieko blogo nesugebejo joms
padaryt (tai jau sis tas!). Laidas storas, eina tik per viena puse. Gera
garso izoliacija.
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 6

7. Ausinės PIONEER SE-M290. Kaina Lietuvoje apie 80 lt.
"Ausinės su ryšku boso garsu". Daugiau be boso jose niekas ir negroja.
Garso izoliacija geriausia is visu mano bandytu ausiniu. Gali buti
kambaryje su klykianciu vaiku ir jo negrideti. Isbandyta praktiskai.
Viena karta zmonos i buta neisileidau 4 minutes (skambino tol, kol man
daina pasibaige).
Mano vertinimas pagal desimtbale sistema: 5

Pakartoju, tai viso labo mano ispudziai. Neatmesciau, kad net to paties
modelio ausines gali skambeti kitaip.
Nes kai kurie modeliai review'uose buvo isgirti, o realybeje mane
gerokai nuvyle.