Tema: Re: ausines. padekite apsispresti
Autorius: andriuxa
Data: 2014-02-11 00:14:22
greiciausiai ta pati:)
bet siuo atveju (del hd215) man labiausiai "sugrojo" istraukiamas
laidas, jungiamas prie vienos ausies, kaip ir philipso; taip pat kad
"suspiralintas:)" irgi. Tiesiog salia pastoviai suva begioja, tai jau
tikrai nebaisu. Su kitais laidais buvo litavimu:)

P.S. del porta prao, nepyk, nu bet tikrai nesuprantu kam tokiam
vizualiai gleznam lankeliui reikia tokiu "babinu" pritvirtinti
garsiakalbi?:) suprantu, kiekvienas gamintojas turi tureti savo
"razina", bet...
P.P.S apsidraudziu tolimesnems diskusijoms, hd215 kauseliu dizainas man
irgi nera idealus:)