Tema: Re: Garso decodavimas Denon AVR-X2000
Autorius: Kesha
Data: 2014-01-27 13:40:32
Kadangi nelabai kada ir ieškojau tokios funkcijos telike, tai negaliu
pasakyti, ar yra išvis tokie telikai :(
Matyt gamintojai galvoja, kad vistiek nėra reikalo jokiam telikui
mokėti DTS HD MA, kai kartu prie šio takelio eina ir "supaprastintas"
DTS takelis.
Bet tada, kodėl jis nesiunčia to "supaprastinto" takelio į receiverį?
Gal todėl išorinis media grotuvas man daug geriau ir patogiau :)