Tema: Re: Koloneliu tvirtinimas prie sienos
Autorius: offline
Data: 2009-05-27 21:54:57
norėčiau patylėt, nesusubskraibinčiau prie niusgrupų :)
o tass "netikiu" yra todėl, kad nesu girdėjęs būtent šitų kolonėlių. bet pagal kainų kategoriją spėju, kad joms netig toli gražu iki legendinių S90 :) o logitechai už savo kainą man visai patiko :)
Esu girdėjęs šios klasės kolonėlių.. na bent kainų kategorijos.. taip iki štukos litų, tai nematau absoliučiia jokio tikslo jas pirkt. kompiuterinės groja ne ką prasčiau, o normalių gamintojų ir geriau.
Tai aišku mano nuomonė, mano klausai.. kurios gal ir neturiu :)
Bet šiiap kam kruštis ieškant pakabinimo konstrukcijos, perdedant fazoinverterius jeiu galima nusipirkti kompiuterines plastmaskes, jass prisukti prie siennos (tiesiog prisukti) ir gauti neblogesnį, o dažnu atveju ir geresnį garsą?
Viein au fazoniverterių pergrežimas netgi iš pusėtinų kolonėlių padarys nieko vertass :)
Kaip jau minėjau, tai tik mano nuomonė, paremta mano nieko verta klausa...
Bet galiu ją apgint :)