Tema: Re: Jeep grand radio code-kaip atstatyti
Autorius: eMJei
Data: 2009-05-02 14:02:42
Nu ragas!! Nu as dar bandyciau pakelt Silberautos savo akyse ir
paskambinciau i vilniu ar kauna.. nors tiesa kaune reikejo vartotojo
instrukcijos mageliui, tai irgi absoliuciai tingejo subine pajudinti
konsultantai (ka krasta auto del bmw kliento daro puikiai, pliusas
jiems)..arba kazkada irgi del panasiu radijo kodu problemu naujai mazdai
6 reikejo technines info, tai kauno mazda centras gana operatyviai ir
nuosirdiai suteike info, stengesi patart..... gal cia Mercistai kaip gan
daznai pasitaiko..pasikele?? tikekimes kad ne.. dar bandyk i Riga
latviams paskabinti :) Teoriskai esant pasitikejimui, gal ir telefonu
paziureje duombazej magelio koda pasakyt.

Jei nepavyks, teks mageli lupt laukan, ir nest maistrui, atkoduos be
problemu.