Tema: Re: Patefono remontas
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-03-30 22:02:08
manrodos kazkur turiu toki, jis ten su stiprintuvu?
sodyboje naudojau, vienodo greicio jam niekaip nepavykdavo islaikyt, kad
labai nesokinetu ir kazkas girdetusi - visa svori adatai apkraut. su stereo
problemos ten buvo (gal stiprintuvo gedimas). paskui galutinai sugedo
(nepamenu kas). tai paieskosiu, jei zmona ar uosve neismete - galesiu
atiduot :)

--
Vaidis OK
699-47828