Tema: Re: Eliane Elias
Autorius: Contax
Data: 2009-03-26 16:51:57
Muzika skamba puikiai todėl, kad dar buvo studijose lempinė aparatūra ir
nebuvo išrastas visoks mėšlas kaip eksaiteriai ir kompresoriai. Rašė žmonės
studijiniais Ampexais 76 cm/s greičiu :) Be jokių ten vykruntasų.
Galit nusisiurbti iš čia Wes Montgomery trio, puikus džazas, puikus įrašas,
1957 metai :)
http://www.elektronika.lt/forum/viewtopic.php?t=33644&start=105