Tema: Re: Resyveris su THX
Autorius: win7
Data: 2012-12-01 16:30:48
aciu Icetom uz issamu atsakyma. atsakysiu i tavo klausimus.

1. atstumas iki teliko 3,6 m, kambarys apie 24 m2.
2. anksciau turejau kompiuterine creativo 5.1 sistema, visai nieko buvo.
3. budzetas 3-4 kLt

ziurejau tavo rekomenduotus receiverius su Audyssey arba xt32, hmm, visu
pirma, siek tiek virsija biudzeta, visu antra, kazin kiek tos naudos bus ir
ar apsimokes.
muzika visada klausiau ir klausysiu stereo per 2 kolonkes, esu uzmates heco
the statement arba magnat quantum 1009 be visokiu 5.1 - 11.1 navarotu, tik
reikia pasiryzti ir nusipirkti, kainuoja tai nemazai :(

o gal visai nekreipti demesio (= px "sistema" :)) ir paimti kokia yamaha ar
denon 5.1 su defaultiniu canton movie ar jbl?