Tema: Re: koks minicentriukas uz 300+-50 LT
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-03-19 11:48:52
Pakeliant tema - sesuo privatizavo mano minicentra, taigi poreikis naujam.
Poreikis, kad graziai grotu klausantis tyliai, nes pagrinde naudojamas
klausyt muzikos uzmiegant is kaip zadintuvas ryte. Buvo kazkoks panasonikas
nedidukas, grojo mano dramblio ausim labai liuks, netgi tyliai klausant,
tiek zemi tiek auksti girdejosi puikiai. Zodziu vardas netiek svarbu, kaina
200-300. Geria butu USB skyle ir kad isjungus sviestu laikrodis :)

"ddd"  wrote in message news:jh41ak$iml$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, gerbiamieji,

rysium su tuo kad, dukros (5 metai) noneiminis magiukas uz 100 LT
periodiskai pradejo nenuskaitinet CD, nusprendziau nupirkti kita -
minicentriuka. Kaina butu apie 300 lt.
pasidairius po internetines parduotuves islenda tokie modeliukai:
Philips MCM205/12
JVC UX-G210
SONY CMT-FX205
Panasonic SC-PM200EP-S
LG XA16
Samsung MM-Dk320
ir t.t.

butinos salygos CD/MP3/USB
Pageidautina, kad garsas butu geras (kiek aisku imanoma tokiai sistemai),
netriuksmingas mechanizmas (negarsiai klausantis pasaku ir daineliu, kad
nesigirdetu besisukancio CD ir varikliuko bei trafo burzgimo), surestas is
geresniu detaliu.

kuri patartumet??? gal kokia nuoroda i apzvalgas ??? kaip tais googlu nemoku
naudotis

pagarbiai D.