Tema: Re: 24 bit/ 192 kHz
Autorius: Icetom
Data: 2012-02-01 13:34:33
>Garso pl. integruotas Realtek ALC889.

Šitas turi be problemų palaikyti visus samplingus.

>grotuvas - foobar2000, realteko draiveriai, kiek suprantu, ASIO nepalaiko,
>pajungiau per ASIO4ALL.

Prieš leidžiant su WASAPI išvestimi (jei pagal nutylėjimą neskambės),
pabandyk "The output buffer is set to 650ms to 'unlock' the 192kHz mode".
Duok žinoti ar vėlinimo pakeitimas padėjo išspręsti problemą. Blogiausiu
atveju ASIO4ALL turėtų išspręsti visas problemas.

>Bandžiau ir KMPlayer

Tokių nepripažįstu :). Man foobar2000 ar jriver.

>keisdamas formatą per Realtek valdymo panelę.

Nieko ten nereikia keisti ir tai ne prie ko. Visus pakeitimus darai grotuvo
nustatymuose. Leidžiant per grotuvo WASAPI ar ASIO (ASIO4ALL) išvestis gauni
"bit perfect" perdavimą.

>Klausimą googlinau - teko skaityti ir nuomonių, kad TOSLINK nepalaiko.

Būna optiniai "resiveriai" toslink įėjimuose nepalaiko tokio duomenų
srauto - kiek teko girdėti.

>Teko skaityti kad groja puikiai.

Dar neteko išgirsti, kad per toslink skambėtų puikiai.

>tai nuo kompo paleidau tiesiai į TV

O prie ko čia TV? Garso šaltinį ir junk tiesiai į AV resiverį, o ne TV.