Tema: Re: Paieskomos kolonkes
Autorius: ozzy
Data: 2011-12-29 13:22:33
Jai kalbet apie grynai priekines tai jos visai neblogos. Jai klausai
elektronine muzika tai liksi patenkintas. Zemu is ju daugiau nei
pakankama nereikia nei subo. Tiesa ju gali but net per daug ko pasekoje
auksti ir viduriai yra tiesiog uzgoziami.

Kambarys mano saliginai tokio dydzio kolonelem permazas 24kv. Todel
normaliai ivertint gala isvis neimanoma nes jos stovi is sonu gale.
Gala pajungus prieki kaip lentynines man pasirode kad auksti ir viduriai
is ju kokybiskesni nei is grindiniu priekiniu.

Labiausiai nuvilianti sioje sistemoje centrine. Mano ausiai ji
prasciausios kokybes o tai turetu but viso namu kino akcentas.

 > o ka, su jamo garsas "neveza" ar tiesiog per pigios? Su kolonelem buna ir
 > taip, kad primokejus dvigubai pinigu, garsas pagereja labai nezymiai..

Tikra tiesa. Nesu koks melomanas bet sugebu tiksliai atsirinkti kas man
patinka kas ne. Su jamo buvo tiesiog stumdymas ir reguliavimas
pastaruosiu kelis metus...