Tema: Re: kuris geriau?
Autorius: spakainas
Data: 2011-04-09 17:40:14
Klausyt yr problema - aš Vilniuj, o mane dominantys stiprintuvai yr
Šiauliuose ir Kaune. Kažkaip Vilniuj nieko įdomaus neužmatau iš naudotų
mano biudžeto (500-1000 Lt).
Mano galva stiprintuvai taip labai nesensta kaip pvz av resyveriai,
taigi už tuos pačius pinigus naudotas išeis kur kas geresnės klasės.
Distancinis man visiškai nereikalingas - aš dabar naudoju kažkokį senuką
sony resyverį, tai distancinis net nežinau kur padėtas - tiesiog
nervuoja tas pultelių kiekis.
Kolonėlės nelabai jautrios - 86 db, bet aš klausau tikrai negarsiai,
dabartinis sony 90 w kanalui, tai garso rankenėlę retai iki ketvirčio
atsuku. Realiai daugiau nei 40 w kanalui man niekad neprireiks.