Tema: Re: Dolby garso test failas?
Autorius: bullka
Data: 2011-03-27 17:27:44
Tai neperdavinėk. Tiesiog pasakyk, kaip jis tiksliai vadinasi (kas nors ant
jo parašyta matomai vis tiek turėtų būti). Arba bent jau jam pasileidžiant
koks nors pavadinimas.
Manau internete visa tai yra. Man tik kokio nors patikrinto pavadinimo
reiktų :)

"MAXX"  wrote in message news:imnh40$re$1@trimpas.omnitel.net...

turiu prolodzhiko/dts demo dvd tik neisivaizduoju kaip perduot :)

MAXX