Tema: Re: fleimas- kas geriau?
Autorius: MumZer
Data: 2011-02-26 17:35:03
as tai jau norejau jamt panasu denona, ir galvojau sutaupysiu ant
stipriako antro, nes 2 zonas turi..

bet paskaiciau, kad antrai zonai 2310 gali tik is analoginio saltinio
paduot.. tai kazkaip ir  nusviro rankos :)
man realiai vienu metu dvieju saltiniu / dvieju zonu nereikia, tai
galetu tokiu atveju ir sugebet pakist bet koki signala