Tema: Re: GSP PS80-2 apzvalgele ir reikia stiprintuvui patarimo:)
Autorius: [mikro]
Data: 2011-02-19 10:16:55
kiek gyvenime yamahu klauses, nei viena nepatiko.
nezinau kodel, bet nu nelipo ir tiek.
kolega turi yamahos kazkoki rimta resiveri - bgroja sudinai, taippogi kitame
kambaryje turi stereo su ma rs6 ir irgi nepamenu kokiu yamahos stereo stipru
irgi sudinai groja, mano sudinas pioneerius man mieliau groja.

"va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message
> O r-s verti demesio?
>
> "rrmm" <rrmm@lietuva.lt> wrote in message

>>> 8000SE - 1450LT