Tema: Re: s90f modernizacija
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-01-20 16:24:43
Jo jo rase ten kazka apie ju modernizavima.
Aplamai tai uz kokius 800 Lt gali rast toookias koloneles nusipirkt, kad
apgros tas S90 keleta kart, svarbiausia nepasiduot idejai, kad iki 6KLT
viskas yra sudas. Laikais nuomones, kad turiu tik tiek ir uz tiek perku.
Labai svarbu neklausyt, kaip tos uz 6 KLT groja, nes paskui ir S90 ismesi
nafik ir uz 800 nepirksi.