Tema: Re: usb garso korta su SPDIF
Autorius: pilypas
Data: 2011-01-13 00:17:47
"Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message
news:igl7kq$igu$1@trimpas.omnitel.net...
> A ką ten tvarkyklės asinchroniniam perdavimui. Yra "standartinės" USB
> Audio I klasės (iki 24/96) ir II klasės (kad palaikyti 24/192 :) )

pvz paprasta ESI u24 usb, dvi oficialiu draiveriu versijos ir skirtumas
gana ausivaizdus.

> Jei esi vilnietis, būtų LABAI įdomu išgirsti tavo m2tech, kad ir AVD
> salone? Tikrai ne vienas žmogus ateitų jo išgirsti ;) "Ant popieriaus",
> forumuose ir pan. šis daikčiukas atrodo gerai, bet va įdomu kaip realiai
> skamba-perduoda ;)

Mielu noru, ale uzsieny siuo metu gyvenu. Naudoju beje su Valab DAC,
ir apsisprendziau kad viskas pagaliau skamba taip kaip reikia, artimiausiu
metu
upgreidu nebus:) Vienas sudetingiausiu dalyku - aukstu naturalus skambesys,
necaizus, bet ir nepridusintas. Geras low jitter skaitmeninis signalas man
tai leido pasiekt.
Skirtumas tarp DAC'u yra kur kas mazesnis, kartais is vis jokio negirdziu
jei saziningai aklai lyginant, bet hifacas vertas pinigu, ypac po upgreido.