Tema: Re: denon receiveriai?
Autorius: Icetom
Data: 2010-12-29 21:16:07
?>paskutiniu metu vis ieskau centrines koloneles plius recyveris su 2
zonom..

Mano Tannoy Mercury FC nedomina? Vis dar parduodu :)

> tv > receiveris > 1 zona koloneles (bi-amp gal?)

Ar gerai suprantu, kad naudotum tik kaip 2.0/2.1? Kodėl nenori naudoti Dolby
Prologic f-jos? Pasitikslink dėl bi-amp ir antros zonos naudojimo
instrukcijoje . Ar nebus tada skiriama 2 zonos kolonėlėms tokiu atveju
kolonėlių jungtys (nebepamenu)?

>3. xtreamer > receiveris > 1 zona koloneles + lentynines sustatomos ant
>stovo ir veikia kaip galines/surround

Ar gerai suprantu, kad naudotum kaip 5.1 sistemą?

>kaip sitoje mesmaleje pasireikstu denono audissey miltiEQ (XT?)

Nu tai sustatai visas kolonėlės 5.1  atvejui, padarai kalibravimą ir tiek.

>p.s. priimu komercinius pasiulymus denon receiveriams nuo 191x ir auksciau.
>taip pat ir centriniam kanalui irgi :)

Atkreipiu dėmesį, kad Denon AVR-1911 turi tik vieną optinį įėjimą!