Tema: Re: First light wave quantum teleportation achieved
Autorius: Toxis
Data: 2011-04-24 00:37:51
na, grynai teorishkai:
jei visos mums zhinomos jegos turi savo elementariasias daleles (bozonus)..
ishskyrus gravitacija, gravitonas kaipir yra teorishkas.. na ir mase (t.y.
shitie du bozonai iki shiol "nepachiupineti" :). Taigi teorishkai uzh
informacijos sklaida irgi turetu but atsakingas kazhkoks bozonas (bent jau
jei ekstrapoliuot ish standartinio modelio)... nors ish kitos puses
sakydamas "zhinios (informacija)  yra jega" beikonas matyt neturejo omenyje,
kad "ir zhinios turi savo force carierius" :)... nors velgi :)) - zhinios
smegenuose keliauja elektromagnetiniu bangu pagalba, taigi turi savo bozona
(fotonai jei neklystu), tai aishku jokiu budu neimplikuoja, kad francis
butent tai turejo omeniu:). O baigiant atsakyma i tavo klausima - 'a velnias
zhino'. Net einsteinas bijojo quantum entanglement'o ir vadino ji 'spooky
action at the distance'. Jei neklystu butent shitas dalykas ji ir 'atmushe'
nuo kvantines mechanikos ir pradejo jo 'kabinejimasi' prie bohro (jis net
yra pareishkes, kad jei kvantine mechanika pasirodys esanti teisinga, tai
reiksh fizikos kaip mokslo pabaiga). Kaip sake man rods feynman'as 'It is
safe to say that nobody understands quantum mechanics' :)