Tema: Re: fizikos zinios.
Autorius: siGis
Data: 2011-02-08 23:32:34
Fizika - tai labai paprasta.

Daug nesigilinau kur koks zodis neteisingas, bet visa konstrukcija man
patiko. Gal net kaz kas panasaus galetu buti fizikos vadovelio pirmame
puslapyje, o tai kas paciame vadovelyje - sitos konstrukcijos narpliojimas,
detalizavimas. Bent jau as, kai mokiausi, gilindamasis i kokia nors to
semestro tema, nuolatos pamesdavau sasajas su kitomis fizikos dalimis. Ir
tik praejus nemazai laiko pastebedavau kad tos sritys yra panasios ir
aprasomos netgi tomis paciomi sformulemis ir kad is esmes ten mokintis jau
nebelabai yra ka.