Tema: Re: na, ka, kepleris duoda vaisiu
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-12 13:49:53
nius, kepleris yr kosmine observatorija, kuri tiesiog ieshko egzoplanetu -
tiesiog. kadangi, jei neklystu, kepleris ju ieshko tranzisijos metodu (kai
planeta kerta saules orbita, saule vos vos "uzhtemsta" - na, kai ash sakau
uzhtemsta, tiesiog atsiranda vienas tamsus pixelis:) - mazhos planetos
(super zhemes dydzhio ar mazhesnes) yra labai, labai sunkiai aptinkamos
(todel pagrinde randami gas giant'ai). shita jie rado dar ir todel, kad ji
arti savo zhvaigzhdes, taigi ja buvo lengviau aptikt - pagrindine keplerio
uzhduotis (na, bent jau manau pagrindine kuria buvo parinama, norint gaut
finansavima) ir yra earth like egzoplanetu radimas - tik kad jos zarazos
sunkiai randamos. Kolkas yra rastos kelios superzhemes (gliese 518 c ir
berods d GJ1214b ir dar keletas), kepleris turi dar daugiau nei pusantru
metu gyvenimo (pagal pradini plana, ash tikiuosi ir ilgiau kabes) - taigi
now we play a game of waiting:)