Tema: Re: kosminis laivas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-30 15:32:28
imho tam yra keleta pagrindiniu problemu:
-Gravitacija - jei tu ketini kazhkur ishsilaipint ir ten gyvent, nesinori,
kad ko atskrisi, tavo kaulai butu ishreteje, o raumenys atrofavesi, tam
reikia gravitacijos, tam reikia, kad laivas suktusi, kokios reikia
gravitacijos, kolkas neiashku, ar uzhtektu marso, ar menulio gravitacijos,
kad neprarast kaulu maes ir kt - to kolkas nieks nezhino...
-Radiacija - na, nuo saules vejo galima sleptis kazhkur vienoj dezhej, kai
gauni praneshima, bet kaip su kosmine radiacija, kolkas nieks nezhino
-Dydys - jei nori ishsiust zhmones, kad ir iki jupiterio pirmyn atgal, tai
uzhtruks daug laiko, labai daug sakykim, su kokia nors netolimos ateities
propulsijos sistema - 3metai pirmyn, atgal... Tau rekia turet 3 metams
deguonies, trims metams vandens ir trims metams maisto - reishkia reikia
didelio laivo - norint toki dalyka ishkelt ish zhemes reikia nezhmonishko
kiekio energijos - imho vienintelis sprendimas - statyt jau kosmose, o tam
reikia kosminio lifto, kitaip tai uzhtruks per ilgai ir kainos gausiai per
daug...
-propulsija/greitis - dabartiniai zindai iki jupiterio skrenda man rods
daugiua nei 3 metus (i viena puse) tas yra per mazhai, norint kazhko pasiekt
reiktu sumazhint ta laika, bent 1.5x - metai i prieki, metai atgal, puse
metu ten - kolkas tam nera jokiu salygu - ish fantastikos srities -
antimaterijos varikliai.. Kad sukurt toki kieki antimaterijos, matyt reiktu
turet greitintuva aplink menuli, kad ji pastatyt, reikia lifto ir
apsisaugojimo nuo radiacijos ir gravitacijos:)
Kad ir kaip gaima butu man pachiam imho, per artimiausius pora shimtu metu
zhmones neskris toliau kaip marsas (o ir del to kyla daug klausimu:(