Tema: Re: Bresta griutis
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-27 10:17:57
ash tiesa pasakius zhiurejau, zhiurejau i shita dalyka ir mislyjau, o chia kartais nesusije su horison problem (lietuvishkai matyt horizonto problema)? Jei taip, tai tam jau yra dvi einamos hipotezes - infliacija ir vsl (variable speed of light), man smegenuose kirba vienas klausimas, kodel nieks nekele quantum entanglement varianto (aishku matyt todel kad jis man, kol apie ji  beveik nieko nezhinau skamba kaip imanomas variantas, bet shita savo spraga ketinu neuzhilgo ishtaisyt:)