Tema: Re: DIY space visit
Autorius: useris
Data: 2010-10-17 02:59:40
Mano nuomone raketa daug daug sunkiau pagaminti/naudoti nei baliona, ir kad
tiesiai skristu reikia, ir kuro mase gera turi temptis tokiam atstumui.
Amerikonam iphonai tai ne tokie ir brangus, be to lengvas, ir turi viska ko
reikia - kamera, atminti, rysi.
Kazi iki kokio aukscio trauktu gsm/gprs? :)
Leidziant baliona gal butu galima pakabinti gsm antena ant laido
keliasdesimties metru kabancio zemyn, kad kamera aukstai jau butu, o antena
kiltu is paskos, tai rysi ilgiau gaudytu.

Beje, balionu galima parsisiusdinti is uzsieniaus.

Na ir siaiap del radimo, amerikonam bepigu, kur leis, vistiek ju saly
nukris, o Lietuvoj paleisi, tai i jura ar Baltarusija ir sakes, Lv ir Pol
bent jau ieskot galetum be vizu :)

O siaip cD-r0m esi gaminesis raketu?