Tema: Re: Arizonos krateris (klausimas).
Autorius: aladinas
Data: 2010-10-03 19:48:43
On 2010.10.03 19:02, Toxis wrote:

frustracija ne konkreciai tau, daugiau populiariam cia atsakymu stiliui
(provokuojanciam asmenis panasius i lover) su ivairiausiais paklausimais
ar viskas gerai su galva, pasiulymais pasigydyt, ir kitomis pazeminimo
formu ivairenybemis. Susidaro ispudis kad lenktyniaujama kuris kruciau
uzvaziuos.
Norejau pasakyt kad ne tiek baisus njusgrupuose idijotai ar tokiais
prisimetantys, kiek reakcija i juos. Nejau taip sunku juos ignoruot?
o.humor - dar dar... bet kitur?!

Sorry, jei taip jautriai priemei ta bobutes anuko analogija ;-)
tiesiog stipru ispudi sene padare.