Tema: Re: 2012?
Autorius: Roberc
Data: 2009-05-19 19:58:30
NN wrote:
> Bus XANA...

Va va man irgi tokios hipotezes buvo suzmezavusios mintyse...
info neieskojau ta tema, bet gana nemazai parametru (tiesa taip pat
hipotetiniu) sueina i logiska grandine.
Kaip ten bebutu kokius 3 metus nuolat domiuosi alternatyvios
informacijos saltiniais. Kol kas isvada tokia:
Didziaja dali "netradicines" info sudaro zurnalistines antys skirtos
patraukti naiviu skaitytoju demesi. Taip pat nemaza psichiniu problemu
turinciu zmoniu iniciatyvos skleidziant sizofrenine info kas sukuria
nesveika aziotaza.
Ir pakankamai objektyvi informacija fiksuojanti realius faktus, taciau
nedaranti is to toli siekianciu isvadu.
Turint pakankamai analitiniu gabumu sia informacija galima bandyti
delioti i savo pasauleziuros puzli.... Ir jeigu nebut stipriai priristam
prie oficialios visatos strukturos ir pasaulio suvokimo versijos -
susidelioja i "kazka" gana nesuderinami dalykai.

IRODYMU NEBUVIMAS NEREISKIA NEBUVIMO IRODYMA
;-)