Tema: Re: Pasigrožėkite Titanu, Saturno palydovu
Autorius: mineral
Data: 2009-02-06 17:17:39
Dabar tai taip. Bet kai ateityje prades masiškai skraidyti, tai bus kaip su ta nafta - mano tėvui mokykloje į nuogastavimus dėl ribotų Žemės naftos išteklių mokytoja juokdamasi atsakė, kad nafta niekad nesibaigs. O dabar jau mūsų karta pergyvena, ar dar mums patiems užteks. Nes suvartojimas ir progresas auga geometrine progresija.
Rašydamas apie tą mokytoją prisiminiau Kubilių. Prieš kažkur maždaug dešimt metų būdamas premjeru ir ragindamas pritarti bei pasirašyti dėl atominės elektrinės uždarymo sutartyje stojant į Europos Sąjungą, tuomet per radiją sakė, kad mums ir taip užteks tos elektros energijos. Žiū, nei dvi kartos nepraėjo, kaip tas pats Kubilius jau sako, kad neužteks :)
Teršalus leidom į upes, ežerus, labai greit užteršėm, paskui - į Baltijos jūrą - ir ją užteršėm, dabar baigiam užteršti ir vandenynus.  Nieko nėra begalinio. Kažkada dar grįšim prie šio klausimo.