Tema: Re: braskes+siaudai
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-04 09:35:29
Povilas schrieb:
> "A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
>
> Mes ardeme sena lusna sode ir aptikome joje pjuvenu,kuriom ji buvo
> siltinta.Tai as paemiau ir supyliau jas aplink braskes ir po jom 2 -se
> lysvutese,o viena lysvute palikau neapipilta - ziuresiu kuom skirsis
> rezultatai.

Manau, kad pjuvenos - ypač smulkios, nelabai gerai.... Jos sugeria
vandenį, taigi, jei lietaus nedaug, drėgmė nebeprieis iki šaknų. O jei
permirks stipriai, tai greitai neišdžius ir bus uogom dar blogesnis
efektas, nei gulėt ant žemės.

Šiaudų privalumas tame ir yra, kad vanduo nuteka kiaurai. Aš net
abejoju, ar šienas tinka, nors atrodo būtų panašus dalykas.