Tema: Re: Wordpress file manageris
Autorius: vaikis_dirba
Data: 2015-01-08 20:45:21
:) Ne, nu nenoriu aš revoliucijų kelti, tiesiog vandenį padrumsti ;)
Sakykime yra ~50 pdf'ų. Pas mane jie surūšiuoti folderiuose tam tikra
tvarka. Kai kuriuose puslapiuose pdf'ai kartojasi, tad reikia ieškoti
tarp įkeltų. O kadangi aš esu tinginys, ir dar užmaršus, man paprasčiau
vaikščioti per mano sugalvotą folderių struktūrą. Taip ir kyla visokios
p_#_$#_$_# mintys. Na, bet jei jau visokie dundukai neleidžia kelti
revoliucijų, tai nekelsiu ;)
Ačiū.