Tema: Re: LG OLED TV
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-06-06 12:12:06
Truputį buvau užsikasęs su darbiniais reikalais, dabar vėl rankos priėjo
"pasi...imui" su namų ūkio įranga.
Taigi, panašu, kad "trišakio" scenarijus yra failure.
Nes kai prijungi ir teliką ir receiverį, videokorta kažkodėl nusprendžia,
kad rezoliucija galima tik "receiverio" ir net per "custom properties"
neleidžia nustatyti 4k.
Tas "trišakis" gerai veikia tik kaip hdmi prailgintuvas, per ji pajungus tik
teliką, - rezoliucija būna OK, - 4k .
Panašu, kad vistik yra vienas normalus sprendimas - atskiras grotuvas su
dedikuotu hdmi garso išėjimu.

Mindaugas

"pininfarina"  wrote in message news:qar6i1$m54$1@trimpas.omnitel.net...

Ta proga galima pabandyt dėt trišakį:
http://www.skytech.lt/58977-goobay-hdmi-splitter-ultra-4k2k-out-58977-p-398194.html

"Kesha"  wrote in message news:qaogsa$sb6$1@trimpas.omnitel.net...

PxYra explained on 2019.05.03 :
> daba galetu HDMI i TV paduot o is TV garsa i resyveri

tai tame ir bėda, kad kabelis tarp teliko link resyverio tik vienas
(HDMI) ir tas vos pakankamas pagal ilgį...

> "Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message
>>> 2. perki naują resyverį, mokantį 4K piešti.
>>> 3. žiūri iki FHD upscalintą vaizdą.