Tema: Re: TV 12V
Autorius: Ramas
Data: 2019-05-20 01:35:15
buvau, apziurejau, nepatingejau. 12V tik vienas kazkoks modelis maza
istrizaine, nepamenu koks tik.  Visi kiti 230V arba 19V ir matinimo blokas.
Pasiemiau LG 24MT49S-PZ. Vaizdas nestebuklingas, bet tam, kam pirktas tiks.
Nuo 12V dar nebanziau, bet arba veiks, arba up dc-dc converteriuka teks
susilituot.

"fenix"  parašė naujienų news:qbs62s$a4j$1@trimpas.omnitel.net...

2019.05.19 17:44, art_home rašė:
> nu tu duodi.  tikrai 12v telikų nėra gausiai daug pardėse kaip tau
> atrodo. ir kokios kokybės tu nori iš tokios istrižainės ir už tokią kainą
> ?

yra pakankamai. reikia nueit ir shiknas apziuret. interneto parde gali
tiesiog tinget irashyt i specifikacijas.

> p.s. e-starų nepirkčiau :)

visi jie daugmaz vienodi, ypac kai ziurima miniatiurines istrizaines,
rimti telikai tokiu istrizainiu arba nevezhami, nes brungus, arba nera
is viso. pirkau tiek estar, tiek philips 4xxx per pastaruosius 2 metus,
tai abu jie palygintini sh.