Tema: Re: TV 12V
Autorius: fenix
Data: 2019-05-19 12:53:42
2019.05.16 22:34, Ramas rašė:
> ir kaip apie ji pacio atsiliepimai butu?

sorry, kad ne i savo tryda lendu, bet philips dekoduojasi mazdaug taip:
22PFS 4 232/12
"4" yra patys pigiausi modeliai, jis bus vaizdo kokybe toks pat ar
panashus i visokius estar, hisense, tcl, telefunken ir pan pigiausius.
pardese tokiu maziuku yra gyvai, kad ir tuose paciuose senukuose. as kai
pirkau maziuka, paimtas estar, del dydzio apribojimu, nors tie pigiakai
visi tikrai tikrai baisus. del 12V nezinau, isveztas, nepaziuresiu.