Tema: Re: IPTV ant samsungo - yra tik garsas, vaizdo ner :(
Autorius: pininfarina
Data: 2019-05-17 23:33:55
Bandžiau ant E,F,H ir N- atidarė visus srautus...

"Sniegas"  wrote in message news:qbn4lb$els$1@trimpas.omnitel.net...

Vadinasi mažai žiūrėjai. Aš turėjau E serijos - šūdinai ėjo. Ant H
serijos šūdinai ėjo, ant J serijos šūdinai ėjo, ant  K serijos šūdinai
ėjo, ant naujo N serijos pajungiau testą - šūdinai eina. Net nesivarginu
išmesti 5,49 ir aktyvuoti, nes žinau, kad šūdinai eis ir aš juo
nesinaudosiu. Ant Mi box S progdvb gerai eina, tai kam mėtyti pinigus
ant to šūdo Siptv? Ten nedadelka tik kad iš kvailių susirinkti po 5,49.
Jei srauto neatidaro, kai tuo tarpu Mi box ar MAG per sekundę tą srautą
atidaro. Tai kokia nauda iš to Siptv, jei už jį sumoki pinigus, o gauni
šūdą, kuris nesugeba normaliai srautą atidaryti?